Sometimes you just know that you have to start over..

Hejhopp alla nattugglor!

Måste erkänna att saknaden är alldeles för stor, saknaden att få skriva av sig, rensa huvudet, släppa lite på känslorna och bara låta fingrarna flyta över tangentbordet, ut med alla osvarade frågor, funderingar, tankar..bara få skriva av sig om så väl om positiva händelser som negativa..innerst inne tror jag att det för iallafall min egna del är en stor lättnad, att jag på något sätt får rensa huvudet och skriver ner allt, att få ut alla miljontals frågor som snurrar omkring där uppe och bara få "andas ut"..det är precis det som jag älskar, att få skriva och efteråt känna sig starkare än vad man var innan, lugnare och "lättad"

Har haft blogg innan, men hamnat -som så många andra- i perioder där man inte orkar att hålla bloggen uppe..man lägger ner, tar en paus från allt..men nu känner jag att jag behöver komma tillbaka igen, denna gång starkare än någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0