so rain on me

Helgen i göteborg var underbar! Så jäkla skönt o komma ifrån allt för en stund, komma på andra tankar och inte behöva påminnas om allt och alla..Syster och jag hade det jätte mysigt :) vi hann med både bio, flera timmars springande i stan och butiker, bada bubbelbad, jobbiga-blod i munnen smaks-spring turer för att hinna med bussar/tåg osv. Kändes riktigt sorgligt att lämna käraste sis ensam kvar i storstan, kände att jag verkligen inte ville hem, vill inte tillbaka, vill bara bort, vara kvar..men tyvärr var jag tvungen att sätta mig på bussen bort från min syster, bort från "friheten"..det var tufft måste jag säga..

Vet inte riktigt vad som går runt i hjärnan/kroppen på mig just nu, detta blev ett riktigt känslo-laddat inlägg, men ni får stå ut med det, ibland behöver man lätta på allt..





"Bombs are going off in my mind
To ban the places I can hide
Quickly now, I better think twice
Start a new life
Fate is kicking down my door
But I don't live there anymore
Destiny, it needs your advice
I'm starting a new life"


vet inte vad det är med mig, vad jag tycker och tänker om saker och ting överhuvudtaget längre..allt är bara så snurrigt, så energidrivande, så mycket jag vill men som aldrig inträffar, saker jag drömt om sen långt tillbaka som aldrig blir sanna, när ska lyckan vända mig ryggen och faktiskt ge mig hoppet och tron tillbaka? känner bara att jag inte orkar ha den här känslan kvar inom mig, en känsla som jag knappast själv vet vad den beror på? eller hur jag ska göra för att få bort den? trodde allt skulle bli bättre, trodde att jag för en gångs skull hade tur här i livet, men icke sa nicke, turen vända som en klackspark som alla gånger förr..jag orkar seriöst inte ha det så här mycket längre till, vill bara få ordning på allt, få ordning på livet, gå vidare, utvecklas och må så bra jag bara kan! dock kan detta aldrig hända i denna stad, jag behöver ta nya tag, packa mitt pick o pack och dra här ifrån, komma bort från allt, komma på nya tankar och börja om från början!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0